SOALAN PERCUBAAN SPM DAN PERCUBAAN PT3 2015

Assalamualaikum wbt.

Saya dalam proses untuk mengumpulkan koleksi soalan percubaan untuk SPM dan PT3 tahun 2015. Soalan-soalan tersebut akan dimuat naik dalam laman bahasa dan boleh dikongsi bersama-sama. Oleh hal yang demikian, saya amat berbesar hati sekiranya tuan/puan boleh berkongsi soalan tersebut untuk manfaat kita bersama.

Sekiranya tuan/puan mempunyai soalan tersebut bolehlah e-melkan kepada saya. Alamat e-mel saya ialah bpjsp04@yahoo.com

Tuan/puan boleh meng-e-melkan kepada saya apa-apa sahaja soalan percubaan, sama ada soalan percubaan bersama (negeri/daerah/zon) ataupun soalan percubaan peringkat sekolah masing-masing. Sumbangan tuan/puan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Semoga soalan-soalan ini akan dapat dimanfaatkan oleh orang lain dan seterusnya dapat meningkatkan lagi kecemerlangan subjek Bahasa Melayu SPM.

Sekian, terima kasih.

Cikgu Samsudin bin Sarif

One thought on “SOALAN PERCUBAAN SPM DAN PERCUBAAN PT3 2015

  1. ZURAINU BINTI MAT JASSIN ZURAINU

    Assalamualaikum cikgu, saya cikgu zurainu dari SMJK Keat Hwa Kluster  Kecemerlangan, Jalan Kuala Kedah mewakili Panitia Bahasa Melayu berhajatoleh  ingin menjemput Cikgu menyampaikan teknik menjawab berkesan kepada calon -calon SPM kami yang majoritinya kaum Cina….pada hari Ahad mengikut kesesuaian cikgu…….Bolehkah cikgu? Lagi satu saya telah bank ini dan hantar e-mel untuk soalan SPM tu tapi belum dapat maklum balas daripada cikgu juga…….terima kasih

    WordPress.com | lamanbahasa posted: “Assalamualaikum wbt.Saya dalam proses untuk mengumpulkan koleksi soalan percubaan untuk SPM dan PT3 tahun 2015. Soalan-soalan tersebut akan dimuat naik dalam laman bahasa dan boleh dikongsi bersama-sama. Oleh hal yang demikian, saya amat berbesar hati s” | | Respond to this post by replying above this line |

    | | |

    | New post on Lamanbahasa’s Blog | |

    | | | | SOALAN PERCUBAAN SPM DAN PERCUBAAN PT3 2015 by lamanbahasa |

    Assalamualaikum wbt.

    Saya dalam proses untuk mengumpulkan koleksi soalan percubaan untuk SPM dan PT3 tahun 2015. Soalan-soalan tersebut akan dimuat naik dalam laman bahasa dan boleh dikongsi bersama-sama. Oleh hal yang demikian, saya amat berbesar hati sekiranya tuan/puan boleh berkongsi soalan tersebut untuk manfaat kita bersama.

    Sekiranya tuan/puan mempunyai soalan tersebut bolehlah e-melkan kepada saya. Alamat e-mel saya ialah bpjsp04@yahoo.com

    Tuan/puan boleh meng-e-melkan kepada saya apa-apa sahaja soalan percubaan, sama ada soalan percubaan bersama (negeri/daerah/zon) ataupun soalan percubaan peringkat sekolah masing-masing. Sumbangan tuan/puan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Semoga soalan-soalan ini akan dapat dimanfaatkan oleh orang lain dan seterusnya dapat meningkatkan lagi kecemerlangan subjek Bahasa Melayu SPM.

    Sekian, terima kasih. Cikgu Samsudin bin Sarif lamanbahasa | August 27, 2015 at 6:56 pm | Categories: Uncategorized | URL: http://wp.me/pLI9Y-wV | Comment |    See all comments |

    |

    |

    | Unsubscribe to no longer receive posts from Lamanbahasa’s Blog. Change your email settings at Manage Subscriptions. Trouble clicking? Copy and paste this URL into your browser: https://lamanbahasa.wordpress.com/2015/08/27/soalan-percubaan-spm-dan-percubaan-pt3-2015/ |

    |

    | |

    |

    | Thanks for flying with WordPress.com |

    |

Leave a Reply

